Tuesday, May 31, 2011

SEMAKIN TUA.~~~



sedihnya...
semakin hari semakin lupa..
x bermakna saya pelupa ya..
just xingat ja..
oii..bukan sama ka..??
umm..xpa laa...
saya dapat tips dari google taw...antaranya:

1.Sayang ahli keluarga, ibubapa dan kanak-kanak.
2.tidow awal bgun awal...
3.Banyak makan ikan, sayur, tempeh, ubi, kekacang dan kurangkan makan daging
4.kurangkan makan asam
5.minum madu dengan air panas..minum setelah air suam laa.

nak nyak lagi 

hahahahahahaha
sebenarnya saya
just nak cakap yang saya permah keluar berkongsi cerita 
satu masa dahulu...

nasib x sebelahi saya...
blog tu xboleh buka lak...
akaun yahoo lupa password...
hmmm..
ada ka org lupa password...
pergghhh..
saya sorang jew ka..?
malunya...
haa..
nak hilangkan perasaan malu..?
jom kita geledah nie..
klip jew

saya ka nie..??

No comments:

Post a Comment