Saturday, July 30, 2011

ko ada x..?

sebulan yang lepas-at hostel ptss...
my mummy telepon nk bg taw berita yang menyedihkan......
sebelum my mummy bgtaw berita tu my mummy kenakan syarat....
syaratnya aku kena ambil wudu' dulu...so, aku p la ambil...
sejam balik my mummy telepon balik..
silly n milly dah xda...(kura2 aku taw)...:((
aku tergaman versi cerita indon ja..malas nak layan perasaan......
n aku sempat tanya lak kenapa leh mati ..
biasa lah....mati kan selalu ada sebab...
my mummy cakap mati sebab lemas...
ha..!!mati lemas..???
xsangka ko pergi dulu dari aku..<3
:((

hari nie....at my house
cuti nie law balik kampung jumpa nenek pom ok gak kan...
huhuhuhu.....chik ja (mak sedara ku) ajak p beli kura2 kat kedai yang dye belikan dulu....
kedai cina...jual ikan2..fuhhhh,..banyak giler....
10 ringgit sekor...??
haaa...mahalnya.....
xpa...aku suka punya pasai...aku beli...
dah 2 ekor cukup leee...
ummm....kalau dulu ko duduk dalam akuarium....tapi yang nie aku beli balang macam mak sedara aku punya 
rumah kura2 dye...
haa..nie dye.....

yang baru nie pom aku panggil silly n milly



xnak cerita banyak2 kura2 aku nie hah...
len kali aku story lagi eakkk...
nak p rege-rege sat.......

No comments:

Post a Comment