Saturday, July 9, 2011

menengking...~

aaauuucchhh,......selesema kit pagi nie mybe kena salji masa otw mai keja tadi kowt....maklumlah saya xtahan sejuk........tapi masih pakai t-shirt lengan pendek ag xtahan panas lak...umm,plak....entah la~suka hati saya 
la...asalkan datang keja dah laaa.....


pagi nie aku nak story sal menengking...haa,mesti ada yang tahu kan maksud menengking tu apa kan...hurm..malas r nak bg taw sbb dah ada yang taw.....bg ibubapa y suka menengking pada anak2 nie ok laaa...jgn sampy anak menengking pada ibubapa lak kan....tapi,dgn menengking anak jugak ianya jugak memberi peluang pada anak2 untuk tidak menghormati mereka....taw x napa..?urmm,macam nie laa kan...bila di tengking,secara outomatik perasaan malu,rendah diri akan lahir..bila dah biasa dengan semua tu,mereka akan jadi dah biasa..lama2 pom mereka akan buat xtaw ja la apa ibubapa cakap..langsung xdgq...saya ada adik,adik saya nie nakal kit la..biasa r budak2 remaja kan...tapi dy nie dah xtakut kat my mak...nak tahu kenapa..?sebab mak saya selalu menengking dy....yuppp...kan dah cakap bila budak dah selalu kena tengking macam tu lah jadinya....dah ilang rasa takut kat mak...ilang jugak rasa hormat kat mak sebb mak pom xhormat kat dy..

satu lagi...jangan la menengking bila bersama orang yang xbiasa bersama kita...malu..?ya laaa....malu gak la...sapa xmalu kan......tengking kat kucing pom kucing akan lari masuk bawah katil tu tahan malu....kan..kan...nasib la adik saya tu ada gak perasaan penyabar tu kan...law x...memang la....mau nya adik saya pom join tengking....jadilah hari tu...acara menengking....wawawawawawa.....saya xnak ada di tempat kejadiannyaaaaaaaaaa.....tolooooong..hihihihi...

2 comments:

  1. tengking x bole..tampaq sampai berdarah bole x?? hahahaha!

    ReplyDelete
  2. ag memang suka benda berdarah....tampaq ag samapy brdarah mau...?

    ReplyDelete