Friday, May 27, 2011

aihh..bila nk lena nie...

dah kui 5 lebih pagi..
xterlena ag nie...
waaa...
esok ada date lak...
mcm mana nie.....
alamakkkkk...
batalkan date ja laa kan...???
umm.....
awoop semua oii....saya xtidow ag nie.........
agak nya la kan napew yee kite susah nak tdow...????
dulu selalu duk makan ubat tidow..
terus lena....
makan ubat tidow lagi......
2 ja ka jalan pyelesaian nya..?
xmau dah.....
semalam saya try satu aktviti nie...


hasilnya...
saya makin aktif..siap boleh kemas bilik lagi...
apa nk jadi nie....
ha...satu hari tercetus lak idea nk berblogger
2 laa..xreti nak citer lak..
ummm xpa laa...
belasah ja laaa yang mana taw...
kan..kan..
td boring2 saya google ley cikit..
xda apa y menarik pom...
saya masih xberpuas hati 
sebab 
esok ada date nie..
huhuhuhu..
macam mana nak aktif esok nie..??
takut nya...
alaa..macam x biasa lak....

ok...
saya nk try tdow...
bubye semua...
:D..








No comments:

Post a Comment