Saturday, May 28, 2011

JejaLan d! pErLis..~~~~lalalalala



date oh date...!!
hari saya jumpa kamu..
sembang2 macam dah lama xjumpa...
tapi saya bukan gf awak eakkk
saja nak gelarkan diri saya gf awak padahal xpom..:-p
boleh ka date pagi..?
ahh,belasah ja ko kan kerja...
wahhhh...meronda2 lak  kan..
umm..sekitar kangar ja...
sembang2 pastu balik la..
awak tunjukkan saya area kangar...
saya ooo kan ja wlpom saya dah tahu...
bebb,aq dah setahun lebih stay sini...
banyak dah yang aq ziarah....
huhuhuhuhu...
peta pom nak hampir habis aq hafal
"xda laa gurau ja.."

peta kangar..
                             banyak2 tempat meronda mini putrajaya adalah singgahan kami..
                                                                            wahhhh....


Mini Putrajaya Kangar

pukui 12 awak ajak saya balik...
umm..
kesian awak kerja...
weeekk..padam muka..hahahahahhaha
awakkk...
petang td saya keluaq lagi...
dengan member saya..
p kuala perlis lak...
eeemmm..suka benornya saya berjalan ya...
nanti ada gak saya kena marah..wekkk



kuala perlis

bukan saya eakk
 awak janji nak p langkawi kan.....
wahh xsabaq nak tunggu lak...
bukan senang nak tunggu org belanja ..
walaupom dah bayak kali p tetap nk p lagi
xsama ngan duit sendiri..
wekk..:-p


jeti kuala perlis...
ok laa setakat nie la dulu sarah nak p mandi..
penat..
seharian berjalan..
nak berusaha untuk tidow..
dari semalam lagi..
bubye...:D

No comments:

Post a Comment