Tuesday, May 31, 2011

DYE BUAT SAYA...


tahu x kenapa image atas di upload..?
sebab..
sekarang perut saya terasa macam 
berpusing2...
dy buat saya..saya xbuat dy pom..
perrrhhh...
sakit..sakit.....tolong2...
kenapa eakk..selalu ja sekarang..?
jangan cakap perut saya sangat nipis
sampy xley makan makan 
pedas..
waaaaaaa...
saya nak makan macam org len gak...
saya betul2 jeles laa..
tapi saya xsanggup lak nak main2 dengan kesihatan saya..
pa nak buat nie...
dah laa kurang tidow...
ahhhhgg
takutnya.....something with my life..
pape pom saya slalu google n dapatkan tip 
nie just nak kongsi..

umm..adooiihh...
malam nie pom xley tdow ag...
kadang2 saya terfikir macam mana la 
law saya sakit...
perkara yang wajib bila sakit adalah.


hmm...saya xtahu apa benda nie..
yang pasti saya sangat2 xsuka..
pape pom 
perut saya sentiasa buat saya sakit.
saya sentiasa jaga wpom kadang2
termakan pedas...
...
yup..bubye semua...
:D

No comments:

Post a Comment