Tuesday, June 7, 2011

APA STATUS nya...!!!



malam nie sedih taw..

********
hari tu jejalan dengan dye p mall...
singgah satu kedai..
dye duk usha i pod...cakap nak beli nanti..
xpa laa..saya xkesah pom..
duit dye..
pastu jejalan lagi~~
huhuhuhuhu..jumpa kedai barang laptop lak..
tiba2 jew teringin beg laptop warna ungu tu,..
best sangat law dapat..
dye janji nak belikan..
saya ckap ok lerr..
dalam hati seronok jew..
hahahahha...dye janji nak beli hujung minggu lepas...
tapi dye sibuk lak dengan kenduri..
saya diam jew lerr..
sempat lak dye janji hujung minggu depan...
sebenarnya saya jenis yang cepat tawar hati 
n mudah kecil hati..
saya xmau jumpa dye dah..
p la jauh2..
xmau dah..
sedih taw
saya merajuk...
dye wat dek je...
selalunya saya merajuk bohong2 jew..
malam nie betoi2 taw..




2 comments:

  1. amboi xblnje tros nk putus . mte duitan btl r bdk ni . hahaha :p

    ReplyDelete
  2. weii...xmo ckp mcm tu..
    'janji' x di tepati jew....

    ReplyDelete