Wednesday, June 1, 2011

SAAT AKU PEJAM MATI


saya..
memang famous dengan tidur lambat..
waaaa..saya pom ada keinginan nak tidur awal..
macam ampa..
tapi 
ada ja halangan..
semalam kui 12 aah ambil mood nak tidur..
on ja mp3..
layan lagu sampy tertidow..
kalau dulu x guna mp3 pom..
roomate ja slalu on laptop nk bg saya tidur..
nak taw mcm mana???
umm...dy buka r movie bg bising kit..
sat g saya lena laa...
power x..?
arrggghhh..tidur awal lak kan..
hebat2....
tapi yang x best nya
saya terlena di buai mimpi yang ngeri...
fuhhh...
nasib lah sa kejut kui 1.40 pagi..
teman g tandas..
law x...
memang nahas la saya dalam mimpi 2...
arrggghhh..
xnak mimpi...
xnak tidur awal lagi dah..
sambung tidur ja lagi..
uiiiioottyooo...
saya mimpi lagi...
lagi ngeri...
nasib lah ia nya mimpi sahaja..



mimpi semalam sebab saya lupa nak baca doa tidur..
hahahhaha
toi ka xbaca doa tidur leh mimpi ..?
huhuhi:D toi kowt...


saya akan sentiasa baca..
xnak mimpi...
k..malam nie kita jumpa lagi ya...bubye..


No comments:

Post a Comment