Monday, June 20, 2011

tiket~~rm40.00 jaa

haapppyy...nak balikk

hati terrrlonjak2 nak balik jjumpa mak ayah kat umah...waaaa,saya rindu setengah mati nie,...setengah lagi hidup taw...hahaha....semalam p beli tiket kat changlun dengan nini n anis...eeee...seronok nya...!!!!tapi sayang nak tinggal member2 jaa......pagi tadi entah napa depa nie ajak sarapan sama2 walaupom sarapan dah nak tengah hari...makan lak kuih bulat2 ngn biskut..huhuhu,..tambah lak air teh panas..syoknyaaa..........kat umah saya x sarapan pom...hahahha......first time sarapan dengan depa kat hostel....wawawawa....mesti saya rindu nak duk macam nie lagi....*over nya..cuti de laa lama pom...just 6 bulan lebih jaa.......~~~~


semalam,dengan penuh keyakinan saya boleh tidor dengan selena lenanya..hahaha......pengalaman yang sangat seronok..mimpi pom yang dasyat sekali....len kali saya citer sal mimpi eakkk..tu pom kalau xlupa laa...bamgun pagi jew terus pack barang....hihihihi..semangat nak balik......tengah pack barang ..lupa lak nak keluarkan baju nak pakai p jawab exam sat g..huhuhuhu..~~keluarkan balik lak......sat g mintak2 lee boleh jawab ngn sempurna,...macam jawab test lepas2.....

ahhh,xnak cter banyak2 just nak bagitau yang tiket dah di beli yang berharga rm40.00 dan sebelum nie harga rm42.00 sen....beza ka..???yelah..biasanya naik kat kangar....petang sat g naik kat changklun...thank nini.....hahahha...thank anis......hihihihihi...~~semoga saya selamat sampai ke kelantan pagi esok....bye perlis.......nanti nak update kat kelantan lak......:D
hahahaa......lupalak.....moga boleh jawab exam sat g..:)

byeee...!!:(

No comments:

Post a Comment