Tuesday, June 14, 2011

Segmen | Tabiat saya yang paling pelik

PERANGAI PELIK SAYA KAN.....


huhuhuhu......
cerita pasai perangai pelik...?
saya ada lah beberapa pengai pelik yang dah lama
telah belenggu diri saya nie kan..
hahah...!!
skema giler ayatnya...
nie dia antaranya..:

1)ermm, saya nie suka sangat makan KFC..
dalam makan KFC tu kan..
saya makan coleslow dengan sos ..
korang pernah ka..?
best taw....

cosleslow

sos cili pilihan saya
2) urmm..saya nie jugak suka makan roti dengan mayonis..
selalu nya suk hostel saya beli yang pack kecil kat koop..

roti yang telah di sapu mayonis

3) saya nie pulak xsuka tidur bila sunyi..
urm...bukan takut tapi xley tidow ja..
bila nak tidur saya suka buka movie..
hahahaa..!!!
bangun pagi esok dah off sendiri...
oopsss..,bateri habis lerr...


4) saya nie manja....bertempat laa..
hahaha
tapi kan,bila someone meninggal..
xda lak saya ngis ka apa ka...just sedih jaa
urm.,nak tahu bila saya ngis..?
huhuhuhu..
bila sakit..!!
walaupom sakit perut..
n sakit tu xda la sakit sakit pom...
tetap ngis jugaak..
weekkk
ni saya dulu2 taw..:D

2 comments:

  1. lulu pun suka kepsi..kalau boleh hari2 pun nak mkn kepsi..ngee

    ReplyDelete
  2. saya pun suka nangis..heheeh

    jom follow ng komen di cnie..
    http://lovediarynur.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

    ReplyDelete