Saturday, June 25, 2011

bisnes di rumah~~:(

haii....lama dah x  berrrblogger..maklumlah kat umah xda brokband.....ada tapi dah di potong sebab malas nak bayar...hihihihi..~~.....arrmmhhggg,tiba2 jew sakit perut nie semua gara2 abang aku yang asyik buat bisnes bantal kat umah la nie...uhh,kurang asam toi la...kerja punya lerr malas..hurmm...bengang giler den nie haa...!!!aku nak makan pom asyik x da selera jadinya..hahaha...(aku lak yang kurang asam cakap macam tu ngan abang sendiri..)hari nie aku on9 nie sebab xtahan duk umah ja....aku nie saja jew nak ngadu kat sini...nak cakap depan x boleh kan..hahahah....aku nie kan penakut orang nya...fuhhh,sekali ny tampaq aku x pasal2 berdarah lak kan...baik aku diam ja laaa yaa...

Add caption
tapi apa yang best nya tiap2 malam aku boleh tidur awal......nak taw sebabnya x..?malu nya nak gtaw,,hihihi...sebenarnya kan......,aku tidur ngan mak aku...hihihihi.........:)lena x mau2 ahh....sedaq2 dah pukul 7 lebih...dah xda istilah suduh gajah nya,,.....memang dah gajah pom...hahahaha....

pagi tadi ikut mak p masak kat balai raya....wekk saja nak tolong2..boring toi tengok orang berbisnes bantal yang x laku2 kat umah.....!!aku bakar ayam dengan ikan...wahhh,sedap nya...jap ag nak balik try makan lak.,...fuhh,jgn la ada sesiapa yang jeles ya...khas untuk saya ja...x makan lagi hari nie....weekkk..lapaq dah nie....macam duk hostel lak makan lambat2...hihihi...maklum laa kat sini ramai mak mertua sampy lupa nak makan.....

alahhhhai,bisnes bantal kat umah masih diteruskan laa.....boringnya nak balik...kenapa laa abang aku nie kerja nya nak tidur ja haa...!!!boring taw...arapnya ada laa kerja untuk nya....haaa,mybe ada kerja xda laa nk tdor ja...hihihihi...p kerja cepat2 kit....menyemak ja kat umah....:))....

No comments:

Post a Comment